Datamanagement

Overtref de verwachtingen door jouw klanten een naadloze winkelervaring te bieden, hoe complex de customer journey ook is.
Meer informatie?
Stel je vraag aan een van onze experts

    Digitalisering is de laatste jaren in een stroomversnelling geraakt. Er is een enorme toename van websites, webshops en marktplaatsen. Organisaties automatiseren hun processen steeds meer of maken steeds meer gebruik van nieuwe technologieën. Als gevolg van deze digitalisering is er ook een enorme toename van data ontstaan.

    Het verzamelen, creëren en verrijken van data door verschillende bedrijfsonderdelen, afdelingen en/of verantwoordelijken vergt steeds meer tijd en inzet. In veel gevallen hanteert men dan hun eigen regels en definities voor deze data, al dan niet gedwongen door wet- en regelgeving, en worden “eigen” datasets gecreëerd met lage datakwaliteit en data inconsistentie tot gevolg. Dit leidt vaak tot onnodige correcties en het inbouwen van allerlei controlemaatregelen in processen, rapportages en applicaties. Hierdoor is het lastig of wellicht onmogelijk om de juiste waarde uit de data te halen en over juiste en tijdige management- en sturingsinformatie te beschikken.

    Datamanagement helpt uw organisatie bij het inrichten van de organisatie en infrastructuur en streeft daarmee naar het beschikbaar maken van de juiste data voor de juiste persoon op het juiste moment in de juiste context en in het juiste format.

    Datamanagement is een vraagstuk dat geborgd dient te worden binnen de gehele organisatie en processen. Dat los je niet alleen op met technologie, maar met een pragmatische aanpak en een heldere structuur waarmee je de organisatie controle geeft. Data Management is de verbindende factor tussen business en IT.

    MIS GEEN ENKELE CTAC UPDATE

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief