Unified Commerce

Overtref de verwachtingen door jouw klanten een naadloze winkelervaring te bieden, hoe complex de customer journey ook is.
Meer informatie?
Stel je vraag aan een van onze experts

    Integreer ál jouw handelskanalen en bedien consumenten vanuit één centraal platform

    Realiseer een gestroomlijnde customer experience die losstaat van kanalen of devices

    Speel snel en flexibel in op alle wensen van je klanten

    Unified Commerce: realiseer een excellente winkelervaring

    De moderne consument heeft hoge verwachtingen. Jouw klanten verwachten een naadloze experience, van webshop en kassa tot klantenservice. Om die verwachting waar te maken, heb je aardig wat systemen nodig. Van een POS-oplossing en een webshop tot ERP, CRM en integraties met een marketplace. Voor je het weet, ontstaat er een lappendeken van (los)gekoppelde bedrijfstoepassingen. Snel inspelen op de snel veranderende wensen van jouw klanten wordt daardoor uitdagend.

    Meerdere kanalen, één winkelervaring

    Daarom adviseren, ontwikkelen en implementeren wij vanuit het ‘Unified Commerce By Design’ principe. Wij streven naar volledige integratie van jouw handelskanalen zodat je alle kanalen en data vanuit één gecentraliseerd platform kunt beheren. Dat doen we bijvoorbeeld door te zorgen voor één winkelmandje dat altijd met de consument mee zweeft, ongeacht waar en wanneer de transactie wordt gecreëerd of wordt afgerond. Online bestellen, ophalen in de winkel, retourneren in een ander filiaal; het kan allemaal met behulp van onze Pricing & Promotion Engine, de XV Retail Suite, Omni Customer Loyalty en onze Floating Basket.

    Wil jij jouw klanten een gestroomlijnde experience bieden door ze via álle kanalen optimaal te bedienen? Maak dan kennis met onze mogelijkheden op het gebied van Unified Commerce.

    MIS GEEN ENKELE CTAC UPDATE

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief