Retail

De uitdagingen voor retailers nemen elke dag toe. De wereld wordt steeds digitaler en daardoor steeds kleiner en transparanter. Hoe blijf je onderscheidend en overtref je de hoge verwachtingen van je klanten?

Pieter Grevenstuk

Business Development Manager Retail & Wholesale

Overtref de verwachtingen van je klant

Bied persoonlijke aanbiedingen, met een hoge relevantie

Maak van al je klanten een fan

Stel uw klant centraal

De uitdagingen voor retailers nemen elke dag toe. De wereld wordt steeds digitaler en daardoor steeds kleiner en transparanter. In die wereld moet je jezelf onderscheiden en de hoge verwachtingen van je klanten overtreffen door hen keer op keer te verrassen. Zoals je ook moet zorgen voor een gestroomlijnde en kostenefficiënte afhandeling aan de achterkant van uw bedrijf.

Retail

In een wereld waarin alles om de klant draait, moeten retailers de reis die iedere individuele klant maakt – van oriënteren, beslissen en aanschaffen tot leveren en retourneren – helemaal begrijpen en kunnen beïnvloeden. Elke stap in die klantreis brengt specifieke vragen en uitdagingen met zich mee voor retailers. Van de optimale beschikbaarheid van productinformatie en de voorraad, tot de logistieke en financiële afhandeling van retourzendingen. Van het verleiden van nieuwe klanten tot het veranderen van een gewone shopper in een trouwe fan.

Voorspel wat je klant wil met Predictive Analytics

Tegenwoordig produceren we op allerlei manieren enorme bergen data. Of het nu afkomstig is van sensoren via Edge, portalsystemen en/of bedrijfsapplicaties of data via derden partijen middels API’s; één ding weten we zeker: Data groeit flink, is overal voorhanden en het is van waarde voor je organisatie. Echter, de vraag is: hoe haal je waarde uit deze data om er je voordeel mee te doen?

Recording VNSG

Begin november vond VNSG Focus Online plaats. Een event waar de gebruiker centraal staat en via paneldiscussies, workshops en expert- en gebruikersverhalen meer te weten komt over o.a. S/4HANA, de migratie naar de cloud, information management & analytics en integratie.

Tom Vanhout & Antoine van Logten vertelde over de transformatie van Galeria Inno naar omnichannel retailbedrijf.

Nieuwsgierig?
Bekijk de recording van dinsdag 9 november 2021 12:00 via de website van VNSG.

 

Geïnteresseerd in Embedded Analytics en wat de impact hiervan is op de Retail en Wholesale? Bekijk de video hier.

JUMBO
IN BELGIË ZORGT JUMBO VOOR INZICHT MET EMBEDDED ANALYTICS IN SAP S/4HANA
Drie Belgische Jumbo vestigingen draaien inmiddels op SAP S/4HANA. Ctac zorgde dat Jumbo zonder hulp van externen álle financiële en logistieke rapportages kan bouwen waar behoefte aan is.

MIS GEEN ENKELE CTAC UPDATE

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief