Contact

x

Think Borderless

Je klant verwacht dat hij je overal kan vinden. In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop. Hoe zorg je dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden?

Think Borderless

Stop met denken in kanalen. Benader je klanten met een omnichannel-strategie en op basis van een "single version of the truth". Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Stop met denken in kanalen

Daarvoor moeten jouw systemen voor zowel clicks als bricks realtime kunnen communiceren – klantgegevens kunnen delen en synchroniseren. Zodat jouw winkelmedewerkers dezelfde informatie hebben als jouw helpdesk, voorraadbeheerder en webshop.

Een uniforme klantervaring?

Jouw klant verwacht gemak en uniforme, op zijn persoonlijke wensen afgestemde content. Zowel online als in de winkel, in een catalogus of gedrukt reclamemateriaal. Hij verwacht ook dat je hem benadert op basis van eenduidige informatie over product, prijs en aanbiedingen. Dus zijn persoonlijke online kortingsaanbod, verwacht hij ook aan de kassa te krijgen.

Heb je jouw apps zo op elkaar afgestemd dat deze realtime communiceren? Dat opent de deur naar meer mogelijkheden. Want je weet nu meer van je klant dan ooit tevoren. Uit die data kan je klantinzichten filteren, bijvoorbeeld voor persoonlijke aanbiedingen. Denk aan een winkelmedewerker die een seintje krijgt als een klant de winkel binnenloopt, zodat hij meteen weet dat die klant gisteren in de webshop een specifiek overhemd heeft bekeken.

Omni Customer Loyalty

Een klantenpas introduceren? Cadeaukaarten uitgeven, medewerkers korting geven of aanhaken bij de loyaliteitsprogramma’s van derden? Met Omni Customer Loyalty van Ctac rolt u probleemloos loyaliteitsprogramma’s uit waarmee u trouwe klanten beloont.

inRiver PIM

Het moderne Product Information Management-platform (PIM) van inRiver helpt manufacturers, wholesalers en retailers om het complete aankoopproces van hun klanten perfect te stroomlijnen. Online, maar ook voor catalogus en POS.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

Blog - 8 mei 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Je klant verwacht dat hij je overal kan vinden

Video

In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop: hoe zorg je dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden? Think Borderless en realiseer een single version of the truth.

Webinar: Leer je klant kennen: de waarde van segmentatie

Webinar - 31 mei 2018

Klanten willen persoonlijke content die past bij hun interesses. Veel bedrijven weten dit wel. Slechts sommige handelen ernaar. Het is ook niet eenvoudig. Want hoe krijg je dat voor elkaar?