Contact

x

Think Borderless

Je klant verwacht dat hij je overal kan vinden. In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop. Hoe zorg je dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden?

Think Borderless

Stop met denken in kanalen. Benader je klanten met een omnichannel-strategie en op basis van een "single version of the truth". Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Stop met denken in kanalen

Daarvoor moeten jouw systemen voor zowel clicks als bricks realtime kunnen communiceren – klantgegevens kunnen delen en synchroniseren. Zodat jouw winkelmedewerkers dezelfde informatie hebben als jouw helpdesk, voorraadbeheerder en webshop.

Een uniforme klantervaring?

Jouw klant verwacht gemak en uniforme, op zijn persoonlijke wensen afgestemde content. Zowel online als in de winkel, in een catalogus of gedrukt reclamemateriaal. Hij verwacht ook dat je hem benadert op basis van eenduidige informatie over product, prijs en aanbiedingen. Dus zijn persoonlijke online kortingsaanbod, verwacht hij ook aan de kassa te krijgen.

Heb je jouw apps zo op elkaar afgestemd dat deze realtime communiceren? Dat opent de deur naar meer mogelijkheden. Want je weet nu meer van je klant dan ooit tevoren. Uit die data kan je klantinzichten filteren, bijvoorbeeld voor persoonlijke aanbiedingen. Denk aan een winkelmedewerker die een seintje krijgt als een klant de winkel binnenloopt, zodat hij meteen weet dat die klant gisteren in de webshop een specifiek overhemd heeft bekeken.

inRiver PIM

Het moderne Product Information Management-platform (PIM) van inRiver helpt manufacturers, wholesalers en retailers om het complete aankoopproces van hun klanten perfect te stroomlijnen. Online, maar ook voor catalogus en POS.

Omni Customer Loyalty

Een klantenpas introduceren? Cadeaukaarten uitgeven, medewerkers korting geven of aanhaken bij de loyaliteitsprogramma’s van derden? Met Omni Customer Loyalty van Ctac rolt u probleemloos loyaliteitsprogramma’s uit waarmee u trouwe klanten beloont.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - 19 november 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Je klant verwacht dat hij je overal kan vinden

Video

In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop: hoe zorg je dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden? Realiseer een single version of the truth.

Checklist: Op koers met je Omnichannelstrategie?

Checklist

Ben je op koers met je Omnichannelstrategie? Deze checklist geeft antwoord!