Contact

x

Take Control

Je klant verwacht maar één versie van de waarheid. Dat vraagt om een stabiel technisch en organisatorisch fundament. Business en IT alignment in optima forma.

Take Control

Heb jij een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Dat vereist Business en IT alignment. En een centraal platform, waar je alle informatie over pricing, logistiek en verkopen realtime kunt analyseren.

Take Control

Met Business en IT alignment leg je het fundament voor meer Customer Engagement. Hoe pak je dat slim aan? Systemen die realtime communiceren zijn een eerste voorwaarde.
Ten tweede moeten IT en de business ook organisatorisch samenwerken en op één lijn zitten, overleggen en samen de strategie bepalen. Zodat IT voortaan proactief kan acteren, met businessdoelen in het achterhoofd.

Business en IT: twee handen op een buik?

Business en IT alignment vraagt om een stabiel technisch en organisatorisch fundament. Te beginnen met een organisatie waarbinnen IT en de business samenwerken. Met managers die oog hebben voor de complexiteit van het IT-landschap en IT’ers met businessinzicht. Zo kunnen ze in overleg doelen bepalen en die vertalen naar een strategie en passende IT-omgeving.

Stap twee op weg naar business en IT alignment is het bouwen van een geïntegreerde en flexibele infrastructuur.

De belangrijkste systeemeisen daarvoor? Ten eerste een platform met een in-memory database. Daarmee kun je realtime informatie uit diverse systemen gebruiken in alle processen. Ten tweede moeten je systemen modulair opgebouwd zijn. Daardoor ben je flexibeler. En kan je voortaan met IT-aanpassingen snel inspelen op nieuwe businessmogelijkheden.

SAP S/4HANA

SAP S/4HANA is een intelligence ERP oplossing die specifiek voor in-memory computing ontworpen. SAP S/4HANA is de digital core die uw onderneming koppelt aan mensen, bedrijfsnetwerken, IoT, big data en nog veel meer.

SAP HANA

Bedrijven en organisaties verzamelen steeds meer data. Die gegevens zijn cruciaal om in te spelen op de veranderende wereld om hen heen. Analyseer uw data in realtime en reageer proactief op deze veranderingen met SAP HANA.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - 19 november 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Je Klant verwacht één versie van de waarheid - Take Control

Video

Heb jij een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Dat vereist Business en IT alignment. En een centraal platform, waar je alles realtime kunt analyseren.

Innovatie begint met samenwerking business en IT

Blog

De business en IT werken nog te vaak niet samen, of elkaar zelfs tegen. Dit gaat ten koste van de innovatiekracht en wendbaarheid van het bedrijf. Hoe kun je deze twee stakeholders bijeen brengen?