Contact

x

Stay Connected

Je klant verwacht dat je praat met zijn tandenborstel. Een tandenborstel die zelf een nieuwe borstel bestelt. Door digitalisering en Internet of Things is dit niet langer toekomstmuziek

Stay Connected

Een tandenborstel die zelf zijn nieuwe borstels bestelt? Dat is geen toekomstmuziek meer. Door digitalisering en het IoT is er veel klantdata voor handen. Hoe verzamel, analyseer en benut je die?

Stay Connected

Stay Connected. Dan heb je als retailer, wholesaler en producent goud in handen: data waarmee je jouw klant persoonlijk kan benaderen in iedere stap van de customer journey.
Want hoe meer je weet over hem en haar, hoe beter je ze van dienst kunt zijn. Het resultaat? Betere service doordat je klanten proactief kunt bedienen.

Realtime sturen op data?

Connected? Dat betekent dat je continu in verbinding staat met je klant (devices) en op veel manieren grote hoeveelheden data verzamelt en omzet in toepasbare inzichten. Daarvoor heb je niet alleen slimme platforms, maar ook slimme mensen nodig: data analisten die verbanden leggen.

Analisten die een dataselectie aan de poort doorvoeren, van zowel interne als externe (big) data. Omdat ze inzien welke gegevens voor jouw organisatie waarde hebben. En weten met welke tools je die kan vertalen naar jouw businessprocessen.

Met inzichten uit data-analyse, kan je de klantervaring tijdens de volledige customer journey optimaliseren. Bijvoorbeeld door te personaliseren, producten te customizen, klantgedrag te voorspellen en proactief service te verlenen. Bijvoorbeeld als een product onderhoud nodig heeft.

De voordelen? Je kunt nu onder andere gericht gebruiks- of onderhoudstips geven en realtime inspelen op het customer sentiment.

Microsoft Power BI

Data verzamelen. Het lijkt alsof iedereen om ons heen zich er tegenwoordig mee bezighoudt, en niemand wil natuurlijk achterblijven. Data is op het moment al een uiterst belangrijke productiefactor voor zowel MKB als grote organisaties.

Ctac iPaaS

Het cloudlandschap is geëxplodeerd. Alles beweegt naar de cloud: van kleine oplossingen die één taak ondersteunen tot grote en integrale ERP-systemen. Maar hoe zorgt u dat al die systemen met elkaar praten en probleemloos data uitwisselen?

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Hoe blijft een Formule 1-wagen met BI maximaal presteren?

Blog - February 21 2018, Jos van der Sterren, 3 min leestijd

SAP HANA verandert de wereld van analyseren. Wat voorheen uren kostte, kan nu binnen minuten. Dus de verleiding om binnen het core business ERP-systeem rapportages te draaien, is groot.

Je klant verwacht dat je hem continu verrast

Video

Door technologische ontwikkelingen is het gedrag van consumenten sterk veranderd. Hoe zorg je ervoor dat klanten trouw blijven aan jouw merk? Door klanten steeds opnieuw te verrassen!

CHECKLIST BI: ZO HAALT U MEER UIT UW DATA

Checklist

U kunt klanten alleen goed bedienen als u precies weet waar zij behoefte aan hebben. Download de checklist en doe uw voordeel met deze vijf tips over Business Analytics.