Contact

x

Be Personal

Je klant verwacht dat je haar lievelingskleur kent. Met een persoonlijke benadering vind en bind je klanten.

Een persoonlijke benadering maakt het verschil

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur of favoriete hobby is? Met een persoonlijke benadering vind, bind en verras je jouw klanten.

Gepersonaliseerde marketing

Maar hoe personaliseer je? Dat vraagt om inzicht in elke stap van de customer journey. Daarmee kan je jouw klant of prospect op het juiste moment benaderen met relevante aanbiedingen van producten die aansluiten bij zijn wensen: de ultieme doelgroepsegmentatie. Met een meer tevreden, loyalere klant en meer omzet als resultaat. De beste ervaring leidt immers tot winst!

Alles weten van jouw klant? Be Personal!

Elk contactmoment is een verrijking van je klantdata: wanneer is iemand online en welke producten bekijkt hij? De volgende stap is om daar nuttige inzichten uit te filteren. Dan kom je erachter dat iemand vaak aan het einde van de werkdag jouw webshop bezoekt of vooral eind mei specifieke producten bekijkt. Heeft dat misschien te maken met zijn verjaardag?

Door klantdata te verzamelen en analyseren, kan je daar nuttige inzichten uit filteren. De basis voor meer Customer Engagement. Want nu weet je wanneer een klant waar is en wat zijn interesses zijn. Daardoor kan je met hem meedenken en relevantere aanbiedingen doen.

Dat kan op elk volgend contactmoment, van de oriëntatiefase tot de nazorg. Onderscheidende customer intimacy, waardoor jouw klant de volgende keer weer bij jou aanklopt. Niet om de prijs, maar omdat jij hem kent en weet wat hij belangrijk vindt.

SAP Hybris Marketing

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Microsoft Dynamics CRM

Of u nu salesdirecteur, marketingmanager, projectmanager of IT-manager bent: iedere functie heeft zijn eigen uitdagingen om aan uw klanten een excellente klantervaring te bieden. Microsoft Dynamics CRM is een flexibele en geïntegreerde relatiebeheeroplossing.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

Blog - 16 juli 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

RECORDED WEBINAR: DE WAARDE VAN SEGMENTATIE

Webinar Recording

Hoe zorg je ervoor dat je klanten telkens weet te verrassen met suggesties die precies aansluiten bij de stap in hun klantreis? Dat begint allemaal met een segmentatiestrategie.