Contact

x

Customer Engagement

Hoe overtreft uw organisatie klantverwachtingen en troeft u de concurrentie af? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol.

Je klant verwacht dat je hem continu verrast

Klanten verwachten meer vandaag de dag. Meer aanbiedingen toegespitst op hun persoon, met een hoge relevantie en consistent over alle kanalen. Customer Engagement gaat om meer dan klantinteractie alleen!

Customer Engagement

Internet of Things, 24/7 online en big data. De digitale revolutie heeft de wereld op zijn kop gezet. Zeker de wijze waarop je als organisatie klanten vindt, voor je wint en aan je bindt. De klant bepaalt!

Hoe kan je als organisatie, of je nu retailer, wholesaler of producent bent, klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol.

Customer Engagement is meer dan klantinteractie

Customer Engagement is meer dan klantinteractie alleen. Het is in de eerste plaats het wekken van interesse. Hoe zorg je dat toekomstige klanten geïnteresseerd raken en blijven in jouw producten en diensten?

In de tweede plaats is Customer Engagement het centraal stellen van de klant. Hoe kan je klanten het gevoel geven dat het allemaal om hen draait?
Het antwoord: blijf ze continu verrassen!

Be Personal

Ken jij jouw klant door en door? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

Think Borderless

In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop: hoe zorg je dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden?

Stay Connected

Een tandenborstel die zelf zijn nieuwe borstels bestelt. Door digitalisering en het Internet of Things (IoT) is dit niet langer toekomstmuziek.

Take Control

Heb jij een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Dat vereist Business en IT alignment.

Ctac iPaaS

Het cloudlandschap is geëxplodeerd. Alles beweegt naar de cloud: van kleine oplossingen die één taak ondersteunen tot grote en integrale ERP-systemen. Maar hoe zorgt u dat al die systemen met elkaar praten en probleemloos data uitwisselen?

SAP Hybris Marketing

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - 19 november 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Je klant verwacht dat je hem continu verrast

Video

Door technologische ontwikkelingen is het gedrag van consumenten sterk veranderd. Hoe zorg je ervoor dat klanten trouw blijven aan jouw merk? Door klanten steeds opnieuw te verrassen!

Je klant verwacht één versie van de waarheid - Take Control

Video

Heb jij een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Dat vereist Business en IT alignment. En een centraal platform, waar je alles realtime kunt analyseren.