Contact

x
Customer Experience

Klanten verwachten meer en meer van u. Ze verwachte relevante aanbiedingen, tegen de juiste prijs, toegespitst op wie ze zijn.

Download whitepaper

Zorg voor trouwe klanten door ze echt centraal te stellen

Hoe kunt u als organisatie - of u nu retailer, groothandel of producent bent - klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Door uw (potentiële) klanten te blijven verrassen. Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol.

Customer Experience oplossingen

Customer engagement is meer dan klantinteractie alleen. Het gaat in de eerste plaats om interesse wekken. Door uw klanten op de juiste manier te benaderen en te voorzien van informatie zorgt u dat toekomstige klanten geïnteresseerd raken en blijven in uw producten en diensten. 

Stel de klant centraal

In de tweede plaats is customer engagement uw klanten centraal stellen. Alles draait om uw klant. En dat wilt u uw klanten voortdurend laten ervaren. Om beide punten te realiseren, moet u uw huidige en toekomstige klanten voortdurend verrassen. Ctac helpt u daarbij met een heel scala aan krachtige oplossingen.

Marketing, Sales & Service (CRM)

Met alle klantinformatie op één plek, komt u tot nieuwe inzichten én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant. Dat is mogelijk met onze CRM-oplossingen.

PIM oplossingen

De Customer Journey is enorm veranderd. Er zijn meer (digitale) verkoopkanalen beschikbaar en consumenten denken niet meer in kanalen. Daarom wilt u op elk kanaal consistente content bieden.

E-commerce & CMS

Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. En daar kunnen E-commerce & CMS oplossingen u uitstekend bij helpen.

SAP Sales Cloud

In SAP Sales Cloud staat het verkoopproces van de organisatie centraal. Men is in staat om verkoopkansen aan te leggen op bestaande en nieuwe accounts, welke overgaan in offertes, orders en facturen.

SAP Marketing Cloud

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

Blog - November 19 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Hoe creëer je een uniforme klantervaring over alle kanalen

Video

Het bieden van de juiste productinformatie, ongeacht op welk kanaal, is van groot belang. U wilt daarom op elk verkoopkanaal de beste productinformatie leveren. Bekijk hiervoor het webinar.