Omnichannel commerce: de klant in charge

Klanten komen via verschillende kanalen - online en offline - met uw merk in contact. Zij verwachten deze kanalen gelijktijdig, naast elkaar te kunnen gebruiken. Tevens rekenen zij op uniforme, relevante en gepersonaliseerde content, on- en offline. Aan de retailer de uitdaging om - los van verkoopkanalen - de klant op persoonlijke wijze te helpen. Keuzes in aankopen, betalen en afhalen te bieden en consistent te zijn in prijs en promotie, tijdens alle contactmomenten. Customer Engagement Commerce in optima forma!

Verras uw klant tijdens iedere contact moment

Customer Engagement Commerce gaat om het wekken van interesse en er voor te zorgen dat potentiële klanten geïnteresseerd raken en blijven in wat u te bieden heeft. Het gaat ook om het daadwerkelijk centraal stellen van de klant. Hoe kan uw organisatie zijn klanten het gevoel geven dat het allemaal om hen draait? Een van de randvoorwaarden daarbij is dat u in staat bent het complete aankoopproces, van productoriëntatie tot en met retourenverwerking, over alle bestaande kanalen heen te stroomlijnen. Think Borderless en Be Personal.

Omnichannel commerce platform

De omnichannel e-commerce oplossingen van Ctac verrijken de totale winkelervaring van de klant door altijd, overal en in realtime relevante informatie te bieden. Wilt u uw klanten ook blijven verrassen? Ctac helpt u graag op weg met een geschikt omnichannel commerce platform.

Think Borderless




In de winkel, bij de klantenservice of in de webshop: hoe zorgt u dat consumenten overal op dezelfde manier benaderd worden? Think Borderless. 

Stop met denken in kanalen. Zodat uw klanten via een omnichannel-strategie kunt benaderen op basis van a single version of the truth. Hoe doet u dat? Daarvoor moeten uw systemen voor zowel clicks als bricks realtime kunnen communiceren – klantgegevens kunnen delen en synchroniseren.

Zodat uw winkelmedewerkers dezelfde informatie hebben als uw helpdesk, voorraadbeheerder en webshop.

Omnichannel blogs:

Vier trends in klantbenadering
De beste klantbeleving kent geen grenzen
 

Whitepaper


Download gratis onze whitepaper: Verrassen in de klantinteractie.

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing leest u in onze whitepaper:

Direct contact


Neem direct contact op met Monique Fermont, of Karen van Surksum

Monique Fermont

Monique Fermont

Sr. Sales Manager at Ctac



Karen van Surksum

Karen van Surksum

Sr. Channel Manager at SAP Nederland




 

Deze website maakt gebruik van first party cookies waarmee uitsluitend geanonimiseerde gegevens worden verzameld over het gebruik van de website. Ctac maakt hiermee gebruik van de bijdrage die first party analytische cookies kunnen leveren zoals anonieme statistieken en verbetert hiermee het gebruiksgemak van haar website. Ctac deelt deze gegevens niet met derden.