CRM oplossingen voor service
Een centraal klantbeeld
Heeft u geen duidelijk beeld van de historie en actuele situatie van uw klanten? Een gebrekkig overzicht van de beschikbaarheid van uw medewerkers? Of wilt u een betere afstemming tussen uw binnen- en buitendienst? Daarvoor moet u allereerst beschikken over de juiste informatie.
Bij veel organisaties wordt klantinformatie decentraal vastgelegd in applicaties die niet met elkaar geïntegreerd zijn. Daardoor voeren medewerkers data dubbel in, blijkt de monitoring en opvolging van klantproblemen moeilijk en moeten collega’s samenwerken op basis van afwijkende informatie. Dat kan efficiënter.
Het is zaak te zorgen dat uw organisatie beschikt over actuele, relevante klantinformatie die inzichtelijk is voor al uw medewerkers. Daarmee kunt u proactief, persoonlijk en adequaat communiceren met uw klant. Zorg voor een beter inzicht in de servicehistorie bij uw klant. Weet wat de beschikbaarheid is van uw buitendienst en uw resources. Zo kunt u een goede probleemanalyse en een betrouwbare planning maken. U verhelpt klantproblemen snel en doeltreffend, en u verhoogt de klanttevredenheid.
Ctac gaat verder waar SAP Cloud eindigt
Waar SAP Cloud ophoudt, gaat Ctac verder. We ondersteunen uw gehele serviceproces, van klantidentificatie en ticketregistratie, tot de planning en uitvoering van service, en de facturatie en afsluiting van tickets. We zorgen dat u gebruik kunt maken van een mobiele app en een naadloze integratie met uw ERP.