Contact

x

Customer Experience

Klanten verwachten meer en meer van u. Ze verwachte relevante aanbiedingen, tegen de juiste prijs, toegespitst op wie ze zijn.

Maak klanten loyaal door ze écht centraal te stellen

Hoe kunt u als organisatie - of u nu retailer, groothandel of producent bent - klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Door uw (potentiële) klanten te blijven verrassen. Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol.

Customer Experience oplossingen

Customer Engagement is meer dan klantinteractie alleen. Het is in de eerste plaats het wekken van interesse. Door uw (potentiële) klanten op de juiste manier te benaderen en te voorzien van informatie, zorgt u dat toekomstige klanten geïnteresseerd raken en blijven in uw producten en diensten.

Stel de klant centraal

In de tweede plaats is Customer Engagement het centraal stellen van de klant. U staat voor de permanente uitdaging om uw klanten écht centraal te stellen. Om beide punten te realiseren, dient u uw huidige en toekomstige klanten voortdurend te verrassen. Ctac helpt u daarbij met een heel scala aan krachtige oplossingen.

Marketing, Sales & Service (CRM)

Met alle klantinformatie op één plek, komt u tot nieuwe inzichten én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant. Dat is mogelijk met onze CRM-oplossingen.

PIM oplossingen

De Customer Journey is het enorm veranderd. Er zijn meer (digitale) verkoopkanalen beschikbaar en consumenten denken niet meer in kanalen. Daarom wilt u op elk kanaal consistente content bieden.

E-commerce & CMS

Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. En daar kunnen E-commerce & CMS oplossingen u uitstekend bij helpen.

SAP Hybris Marketing

Analyseer iedere klant en prospect vanuit alle kanalen om elk contactmoment te identificeren. Zoals voorgaande aankopen, impliciete aankoopsignalen die zijn waargenomen tijdens recente surfsessies, of uitingen die op social media zijn gedaan.

Ctac Instore Production

Ctac Instore Production voorspelt waar supermarktklanten behoefte aan hebben, met een continue versbeleving als resultaat. Voorkom derving bij de productie van verse producten op de winkelvloer en ga zo voedselverspilling tegen.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

Blog - 8 mei 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Hoe creëer je een uniforme klantervaring over alle kanalen

Video

Het bieden van de juiste productinformatie, ongeacht op welk kanaal, is van groot belang. U wilt daarom op elk verkoopkanaal de beste productinformatie leveren. Bekijk hiervoor het webinar.

Webinar: Leer je klant kennen: de waarde van segmentatie

Webinar - 31 mei 2018

Klanten willen persoonlijke content die past bij hun interesses. Veel bedrijven weten dit wel. Slechts sommige handelen ernaar. Het is ook niet eenvoudig. Want hoe krijg je dat voor elkaar?