Contact

x

Marketing, Sales & Service

Met behulp van CRM-oplossingen heeft u alle klantinformatie op één plek, ontdekt u nieuwe inzichten én kunt u inspelen op de klantbehoefte.

Grip op uw Marketing, Sales & Service

U heeft behoefte aan een efficiënte inrichting van de interne bedrijfsprocessen. Met de CRM oplossingen van Ctac heeft u alle klantinformatie op één plek, kunt u nieuwe inzichten uit bedrijfsgegevens ontdekken én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant.

CRM oplossingen

Doordat al uw medewerkers accurate gegevens hebben kunt u de klant beter bedienen. U kunt hiermee het klantcontact en de klanttevredenheid verbeteren. En dat is essentieel voor het opzetten van duurzame relaties.

Waarom is CRM belangrijk?

Customer Relationship Management (CRM) is een bedrijfsstrategie die de relatie met klanten centraal stelt. U wilt uw klanten altijd persoonlijk en met relevante informatie benaderen. Daarom moet de volledige contactgeschiedenis met klanten direct toegankelijk zijn voor alle medewerkers. Informatie uit bedrijfsbezoeken telefoongesprekken, e-mails en presentaties is zo voor iedereen beschikbaar.

Door CRM oplossingen krijgt uw marketing- en salesteam meer inzicht in de volledige pijplijn. Leads opvolgen en deals sluiten wordt zo een stuk makkelijker. Daarnaast realiseert u met behulp van een CRM-pakket een snellere afwikkeling van processen binnen uw organisatie. De klanttevredenheid en -loyaliteit neemt toe en u bent meer winstgevend.

SAP Hybris Cloud for Customer

Bij SAP Hybris Cloud for Customer draait alles om de golden record van een klant. Dat wil zeggen dat u een zo goed mogelijk beeld van iedere klant creëert (360 graden blik) om zo inzicht te krijgen in de status van de klant.

Microsoft Dynamics CRM

Of u nu salesdirecteur, marketingmanager, projectmanager of IT-manager bent: iedere functie heeft zijn eigen uitdagingen om aan uw klanten een excellente klantervaring te bieden. Microsoft Dynamics CRM is een flexibele en geïntegreerde relatiebeheeroplossing.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Doelgroepsegmentatie: wie is je klant dan wel?

Blog - 25 april 2018, Ralph van der Veek, 5 min leestijd

Waarom zie ik op veel sites of nieuwsbrieven nog teksten als ‘speciaal voor u geselecteerd’ of ‘ook interessant voor u’ terwijl ik die producten nog nooit gezocht, gekocht of gebruikt heb?

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.

Webinar: Leer je klant kennen: de waarde van segmentatie

Webinar - 31 mei 2018

Klanten willen persoonlijke content die past bij hun interesses. Veel bedrijven weten dit wel. Slechts sommige handelen ernaar. Het is ook niet eenvoudig. Want hoe krijg je dat voor elkaar?