Contact

x
Marketing, Sales & Service

Met behulp van een CRM systeem heeft u alle klantinformatie op één plek, kunt u nieuwe inzichten uit bedrijfsgegevens ontdekken én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant.

Marketing, Sales & Service

Als bedrijf wilt u de interne bedrijfsprocessen efficiënter inrichten. Informatie van al uw relaties op één plek, nieuwe inzichten uit bedrijfsgegevens en beter inspelen op klantbehoeften. Dit zijn maar enkele voorbeelden van mogelijkheden die een CRM systeem u kan bieden.

Wat is een CRM systeem?

De volledige definitie van CRM is Customer Relationship Management. CRM is een bedrijfsstrategie waarmee u alle relaties en contactpersonen van uw bedrijf kunt beheren. In de ideale situatie beheert u al uw klantinformatie in één systeem en haalt u daar nieuwe en bruikbare inzichten uit. Hierdoor kunt u beter inspelen op de veranderende klantbehoeften en bouwt u duurzame relaties op.

Wat zijn de voordelen van een goed CRM systeem?

De voordelen van een gebruiksvriendelijk CRM systeem zijn enorm. Een belangrijk kenmerk is dat alle medewerkers binnen uw organisatie in één systeem informatie van relaties en klanten kunnen beheren. U krijgt meer inzicht in klantgegevens en realiseert een efficiëntere verkoopcyclus. Zowel sales als de klantenservice heeft beter inzicht in voortgang en doelen.

  • Alle informatie van relaties en klanten op één plek
  • Kwalitatieve leads en een adequate opvolging
  • Een verbetering van de interne processen
  • Marketing, sales en de klantenservice kunnen beter inspelen op de klantbehoefte
  • Ontdek nieuwe en bruikbare inzichten uit bedrijfsgegevens

Gemiddelde kosten CRM systeem

CRM is meer dan enkel een systeem. CRM is een bedrijfsstrategie en daarom is het lastig om de gemiddelde of exacte kosten van een implementatie inzichtelijk te maken. Natuurlijk zoekt u een oplossing die betaalbaar is maar de prijs mag nooit leidend zijn. Als Business & Cloud integrator geven wij u inzicht in de belangrijkste aandachtspunten van een CRM-implementatie. Afhankelijk van uw wensen en behoeften adviseren wij u voor de meest geschikte oplossing.

Implementatie CRM systeem

Als Business & Cloud integrator gaat Ctac altijd uit van uw behoeften: wat heeft uw organisatie nodig om de winstpunten van CRM optimaal te benutten? Vervolgens ondersteunen wij u bij het aanschaffen en implementeren van een CRM systeem dat het beste bij u past. Wilt u meer weten over onze Microsoft en SAP CRM oplossingen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.