Contact

x

Stel de huurder volledig centraal

Woningcorporaties staan voor de voortdurende uitdaging om hun huurders centraal te stellen. Dat vraagt om een omslag in het denken en het uitbannen van papieren processen.

Toenemende serviceverwachting van huurders

De serviceverwachting van uw huurders neemt toe. Ze verwachten een persoonlijke benadering. En ze willen snel en makkelijk met u kunnen communiceren. Hoe speelt u in op deze verwachtingen?

Stel de huurder centraal

Uw populatie verandert. Aan de ene kant neemt de diversiteit van uw doelgroep toe. Sommige huurders vereisen meer maatwerk en aandacht. Aan de andere kant zijn uw huurders digitaal-vaardiger dan ooit. Dat stelt nieuwe eisen aan uw organisatie.

Weten aan wie u verhuurt

De eerste eis die dit aan uw organisatie stelt is inzicht. U dient feilloos in beeld te hebben wie uw huurders zijn. Alleen als u goed in beeld heeft hoe uw huurderspopulatie precies is opgebouwd, kunt u de juiste woonproducten aanbieden en zal het u lukken om optimaal in te spelen op de wensen van uw huurders.

Gemak staat voorop

Daarnaast moet u in staat zijn om op nieuwe manieren met uw huurder te interacteren. Gemak en gebruiksvriendelijkheid staan daarbij centraal. Uw huurders willen met u kunnen communiceren via de kanalen die ze zelf het liefst gebruiken. Dat kan variëren van e-mail en Facebook tot chat of de telefoon. Ze willen hun gegevens bovendien makkelijk in kunnen zien of kunnen wijzigen.

Huurders hebben een hoge serviceverwachting. Ze willen op elk moment van de dag aan kunnen kloppen bij een digitaal loket dat toegang geeft tot alle relevante informatie en mogelijkheden. Ze willen snel het juiste antwoord op hun vragen krijgen en, waar nodig, proactief benaderd worden. Om die reden is de tijd van papieren processen nu echt voorbij.

Stel de huurder centraal

Al deze ontwikkelingen vragen een nieuwe manier van denken en werken. Het vraagt om een gestructureerde aanpak die helemaal uitgaat van de klant. Onze experts kunnen u helpen om deze omslag te maken. Wij hebben veel ervaring binnen de corporatiesector. Dat combineren we met diepgaande kennis en expertise rondom het optimaliseren van de customer experience.

Integraal applicatiemanagement

U wilt uw klanten voortdurend verrassen door hun verwachtingen waar mogelijk te overtreffen. Dat betekent dat u moet kunnen bouwen op systemen die naadloos aansluiten bij uw persoonlijke wensen.

Fit4Woco

Effectieve bedrijfsvoering en een gebruiksvriendelijk systeem zijn de basis voor optimale dienstverlening. Hiervoor heeft elke woningcorporatie eigen wensen en eisen. Fit4Woco is een modulaire ERP-systeem oplossing die hier naadloos op aansluit.

Testimonial SchipVast

“Voorheen werd ons woningbeheer handmatig gedaan. We zochten naar een oplossing die een groot deel van de processen automatiseert en meegroeit met de woningvoorraad van het bedrijf. De oplossing en dienstverlening van Ctac sloot precies aan bij onze wensen.”

Bekijk testimonial

De kortste weg naar tevreden huurders? Een intuïtieve userinterface voor KCC-medewerkers!

Blog - 10 september 2018, René Dietzenbacher, 3 min leestijd

Elke woningcorporatie streeft naar tevreden huurders. Een eenvoudige, intuïtieve userinterface doet daarin wonderen. Hoe dan? Dat schets ik in dit blog.

Fit4Woco - Voor wie van zijn huurders houdt

Video

De populatie van woningcorporaties verandert. Huurders zijn diverser dan ooit. Ze verwachten bovendien veel service van hun corporatie en ze zijn steeds digitaal vaardiger.

CorporatiePlein 2018

Event - 27 september 2018 | Expo Houten

Het corporatieplein is dé bedrijfsvoering ICT & innovatiebeurs voor woningcorporaties. Deze beurs wordt door exposanten en woningcorporaties gezien als hét evenement voor woningcorporaties.