Customer Engagement

Optimaal voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dat is waar het bij Customer Engagement om gaat.
Meer informatie?
Neem contact op met onze experts

    Customer Engagement in Retail

    Klanten verwachten meer. Een geweldige ervaring. Relevante aanbiedingen. Hoe kunnen retailers klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie aftroeven? Het antwoord is Customer Engagement.

    Hoe kunt je als retailer klantverwachtingen overtreffen en de concurrentie keer op keer aftroeven? Optimaal Customer Engagement speelt daarin een belangrijke rol. Customer Engagement is meer dan klantinteractie alleen. Daarbij staat Customer Engagement voor het wekken van interesse en het centraal stellen van de klant. Je klanten het gevoel geven dat het allemaal om hen draait. Hoe? Door ze continu te verrassen en ze toe te voegen aan uw fanclub.

    Vier voorwaarden voor Customer Engagement

    In het verrassen van je klanten spelen vier elementen een essentiële rol

    1. Be Personal
    Je dient alles te weten van je klanten en prospects om optimaal op hun wensen in te kunnen spelen.

    2. Think Borderless
    Denk niet langer in kanalen. De Customer Journey van je klant speelt zich immers zowel on- als offline af. Als je niet langer in kanalen denkt, kan je je klanten op een uniforme manier benaderen en op basis van één enkele versie van de waarheid.

    3. Stay Connected
    Zorg dat je constant in verbinding staat met uw klanten. Op deze manier kan je grote hoeveelheden data verzamelen en omzetten in bruikbare inzichten. Data waarmee je je klant persoonlijk benadert in iedere stap van de customer journey.

    4. Take Control
    In control zijn is de vierde succesfactor. Heb je behoefte aan een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Zorg dan voor een stabiel technisch en organisatorisch fundament.

    Deze vier voorwaarden vormen het fundament onder onze visie op de manier waarop winkelbedrijven succesvol kunnen blijven in een snel veranderende wereld. Wij helpen je om je organisatie op al deze vlakken te laten excelleren.

    MIS GEEN ENKELE CTAC UPDATE

    Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief