Huurder centraal

Woningcorporaties staan voor de voortdurende uitdaging om hun huurders centraal te stellen. Dat vraagt om een omslag in het denken en het uitbannen van papieren processen.
Meer informatie?
Neem contact op met onze experts

Krijg feilloos inzicht in uw huurderspopulatie

Speel in op de toenemende serviceverwachting van huurders.

Huurders verwachten gemak en gebruiksvriendelijkheid in de communicatie.

Stel de huurder centraal

Je populatie verandert. Aan de ene kant neemt de diversiteit van je doelgroep toe. Sommige huurders vereisen meer maatwerk en aandacht. Aan de andere kant zijn je  huurders digitaal-vaardiger dan ooit. Dat stelt nieuwe eisen aan uw organisatie.

Weten aan wie u verhuurt

De eerste eis die dit aan je organisatie stelt is inzicht. U dient feilloos in beeld te hebben wie je huurders zijn. Alleen als je goed in beeld heeft hoe je huurderspopulatie precies is opgebouwd, kan je de juiste woonproducten aanbieden en zal het je lukken om optimaal in te spelen op de wensen van je huurders.

Gemak staat voorop

Daarnaast moet je in staat zijn om op nieuwe manieren met uw huurder te interacteren. Gemak en gebruiksvriendelijkheid staan daarbij centraal. Uw huurders willen met u kunnen communiceren via de kanalen die ze zelf het liefst gebruiken. Dat kan variëren van e-mail en Facebook tot chat of de telefoon. Ze willen hun gegevens bovendien makkelijk in kunnen zien of kunnen wijzigen.

Huurders hebben een hoge serviceverwachting. Ze willen op elk moment van de dag aan kunnen kloppen bij een digitaal loket dat toegang geeft tot alle relevante informatie en mogelijkheden. Ze willen snel het juiste antwoord op hun vragen krijgen en, waar nodig, proactief benaderd worden. Om die reden is de tijd van papieren processen nu echt voorbij.

Stel de huurder centraal

Al deze ontwikkelingen vragen een nieuwe manier van denken en werken. Het vraagt om een gestructureerde aanpak die helemaal uitgaat van de klant. Onze experts kunnen je helpen om deze omslag te maken. Wij hebben veel ervaring binnen de corporatiesector. Dat combineren we met diepgaande kennis en expertise rondom het optimaliseren van de customer experience.

MIS GEEN ENKELE CTAC UPDATE

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief