Contact

x

Wholesale

De grenzen tussen retail en groothandels vervagen steeds meer. Als groothandel moet u goed omgaan met deze nieuwe realiteit.

Maak van uw klant een echte fan

Producenten en eindklanten weten elkaar steeds makkelijker te vinden. Daardoor vervagen de grenzen tussen retail en wholesale. Als groothandels goed omgaan met deze nieuwe realiteit, veranderen ze klanten in fans.

Wholesale

Groothandelsbedrijven dachten vroeger vooral in pallets. Tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld dat een groothandel ook dozen verstuurt met maar één enkel product. Dat neemt niet weg dat datzelfde pakketje zo snel mogelijk bij de eindklant moet zijn. Groothandels moeten zowel sneller als vaker leveren.

De klant bepaalt

De eindklant is de bepalende factor geworden. Dankzij de transparantie die internet biedt, vinden zowel consumenten als zakelijke kopers razendsnel hun weg in het wereldwijde aanbod. Het juiste product vinden en aanschaffen is makkelijker dan ooit. Klanten kiezen voor de groothandel die de beste prijs biedt, het snelst levert én voor de beste klantervaring zorgt.

Deze eisen zijn bepalend voor de manier waarop groothandelsbedrijven in het leven staan. Ze dienen zich steeds meer op te stellen als ketenregisseur. Klanten vinden, binden en verrassen staat centraal. Dat klinkt eenvoudig. Maar het heeft een geweldige impact op alle facetten van de organisatie. Van logistiek en customer engagement tot en met service, finance en after sales.

Supply Chain Optimalisatie

Eindklanten en retailers verwachten dat leveranciers direct leveren. Vandaag bestellen, morgen bezorgen is een vereiste geworden. Dat vraagt om een gestroomlijnde toeleveringsketen.

After Sales

Omdat groothandels steeds vaker aan eindklanten leveren, krijgen deze bedrijven nu ook te maken met klanten die vragen hebben, service verwachten of producten retourneren.

Customer Engagement

In een tijd waarin klanten zonder problemen wisselen van leverancier, is het vermogen om klanten te vinden, te binden en te verrassen van essentieel belang geworden.

SAP HANA

Bedrijven en organisaties verzamelen steeds meer data. Die gegevens zijn cruciaal om in te spelen op de veranderende wereld om hen heen. Analyseer uw data in realtime en reageer proactief op deze veranderingen met SAP HANA.

Omni Customer Loyalty

Een klantenpas introduceren? Cadeaukaarten uitgeven, medewerkers korting geven of aanhaken bij de loyaliteitsprogramma’s van derden? Met Omni Customer Loyalty van Ctac rolt u probleemloos loyaliteitsprogramma’s uit waarmee u trouwe klanten beloont.

EWM Quickscan

Haalt u alles uit uw organisatie? Maak gebruik van de EWM Quickscan en krijg direct inzicht in de mogelijkheden tot het verbeteren van uw organisatie.

Doe de scan

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

Blog - 8 mei 2018, Thijs den Dikken, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Je Klant Verwacht - Take Control

Video

Heb jij een eenduidig klantbeeld en de volledige controle over je voorraad en de supply chain? Dat vereist Business en IT alignment. En een centraal platform, waar je alles realtime kunt analyseren.

ICT & Logistiek 2018

Event - 7 november 2018 | Jaarbeurs Utrecht

Tegenwoordig wordt bijna alles gedigitaliseerd in de logistieke keten. De logistieke en supply chain sector stelt zich de vraag 'hoe werk ik zo efficiënt mogelijk tegen zo laag mogelijke kosten?'