Contact

x

4 tips om proactief de juiste huurders te benaderen

2 januari 2020, John Jaspers, 4 min leestijd

Blog - 

Informatie is goud waard als je de betrokkenheid van huurders wilt vergroten of hun ervaring wilt verbeteren. Maar welke informatie is relevant? En hoe zet je deze informatie om in bruikbare resultaten?

Tevreden huurders bij ieder contactmoment

10 december 2019, John Jaspers, 3 min leestijd

Blog - 

Als woningcorporatie is het soms lastig om te bepalen hoe je de beleving van huurders kunt verbeteren. Waar moet je beginnen? En met welke middelen doe je dat? In dit blog laten we zien hoe je je huurders van begin tot eind ondersteunt. 

news blog image

4 tips om proactief de juiste huurders te benaderen

2 januari 2020, John Jaspers, 4 min leestijd

Informatie is goud waard als je de betrokkenheid van huurders wilt vergroten of hun ervaring wilt verbeteren. Maar welke informatie is relevant? En hoe zet je deze informatie om in bruikbare resultaten?

Bekijk blogbericht
news blog image

Tevreden huurders bij ieder contactmoment

10 december 2019, 3 min leestijd

Als woningcorporatie is het soms lastig om te bepalen hoe je de beleving van huurders kunt verbeteren. Waar moet je beginnen? En met welke middelen doe je dat? In dit blog laten we zien hoe je je huurders van begin tot eind ondersteunt. 

Bekijk blogbericht
news blog image

Vijf tips voor woningcorporaties voor het bieden van een vijfsterrenservice

27 november 2019, 4 min leestijd

Op de momenten dat woningcorporaties in contact staan met huurders, willen ze de beste service verlenen. In dit blog bespreken we 5 trends waar je op in kunt spelen, om de verwachtingen van je huurders te overtreffen.

Bekijk blogbericht
news blog image

De intelligente woningcorporatie: drie manieren om data slim in te zetten

15 april 2019, 3 min leestijd

Woningcorporaties hebben veel data tot hun beschikking. Hoe kunnen zij deze data slim inzetten om processen te optimaliseren en huurders beter van dienst te zijn?

Bekijk blogbericht
news blog image

Scoren bij huurders? Digitaliseer je dienstverlening!

28 januari 2019, 4 min leestijd

In de Aedes benchmark 2018 zijn de resultaten duidelijk over het onderdeel “huurdersoordeel”. Maar het afgelopen jaar is er bij met name de grotere corporaties een lichte achteruitgang te zien.

Bekijk blogbericht
news blog image

Fit4Woco voor een intelligente woningcorporatie

18 december 2018, 3 min leestijd

Bedrijven gebruiken data steeds intelligenter om hun processen te verbeteren, in te spelen op veranderende vragen uit de markt, kosten te verlagen en hun medewerkers juist te benaderen.

Bekijk blogbericht
news blog image

De kortste weg naar tevreden huurders? Een intuïtieve userinterface voor KCC-medewerkers!

10 september 2018, 3 min leestijd

Elke woningcorporatie streeft naar tevreden huurders. Een eenvoudige, intuïtieve userinterface doet daarin wonderen. Hoe dan? Dat schets ik in dit blog.

Bekijk blogbericht
news blog image

Maakt de pratende en chattende klantcontactrobot een einde aan het KCC van de woningcorporatie?

1 mei 2018, 3 min leestijd

Als we de voorspellingen mogen geloven, nemen intelligente, pratende robots steeds meer werk over. Krijgen huurders van een woningcorporatie straks een klantcontactrobot aan de lijn als ze een vraag willen stellen? John Jaspers denkt van niet.

Bekijk blogbericht
news blog image

Digitale werkplekken: vijf bouwstenen voor succes

25 januari 2018, 4 min leestijd

De hoeveelheid informatie bij woningcorporaties neemt snel toe. Daardoor zijn medewerkers veel tijd kwijt met het zoeken naar documenten, delen van informatie en dossiers te updaten.

Bekijk blogbericht
news blog image

Digitale werkplekken bij woningcorporaties

16 januari 2018, 3 min leestijd

De hoeveelheid informatie bij woningcorporaties neemt snel toe. Daardoor zijn medewerkers veel tijd kwijt met het zoeken naar documenten, delen van informatie en het updaten van dossiers.

Bekijk blogbericht