Contact

x

Order fulfillment: doe wat je belooft of bied het beste alternatief

19 september 2018, Ralph van der Veek, 6 min leestijd

Blog - 

Bij order fulfillment is het nakomen van de belofte cruciaal. Maar hoe doe je dat? En wat als het niet lukt? Dan moet je zo flexibel zijn dat je direct het beste alternatief voor jou en de klant kunt bieden.

PIM systeem: one version of the truth – wie bepaalt de waarheid?

3 september 2018, 4 min leestijd

Blog - 

Product Informatie Management-systemen (PIM) moeten zorgen voor ‘one version of the truth’ wat betreft commerciële, marketing-, logistieke, functionele en technisch gerelateerde productinformatie.

news blog image

Order fulfillment: doe wat je belooft of bied het beste alternatief

19 september 2018, Ralph van der Veek, 6 min leestijd

Bij order fulfillment is het nakomen van de belofte cruciaal. Maar hoe doe je dat? En wat als het niet lukt? Dan moet je zo flexibel zijn dat je direct het beste alternatief voor jou en de klant kunt bieden.

Bekijk het blogbericht
news blog image

PIM systeem: one version of the truth – wie bepaalt de waarheid?

3 september 2018, 4 min leestijd

Product Informatie Management-systemen (PIM) moeten zorgen voor ‘one version of the truth’ wat betreft commerciële, marketing-, logistieke, functionele en technisch gerelateerde productinformatie.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Weet wat een klant kost: realiseer een 360-gradenbeeld

16 juli 2018, 3 min leestijd

Gericht nieuwe en loyale klanten binnenhalen met effectieve campagnes via de juiste kanalen, terwijl u exact weet wat elke nieuwe klant kost. Onderbouw dit met data en blijf binnen het beschikbare budget!

Bekijk het blogbericht
news blog image

Interessemanagement: ga in de schoenen van je klant staan

8 mei 2018, 4 min leestijd

Hoe goed ken je je klant? Via het gebruik van interesse tags in marketinguitingen leer je zijn affiniteit en voorkeuren pas echt kennen. Met die data kun je altijd het juiste aanbod doen.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Doelgroepsegmentatie: wie is je klant dan wel?

25 april 2018, 5 min leestijd

Waarom zie ik op veel sites of nieuwsbrieven nog teksten als ‘speciaal voor u geselecteerd’ of ‘ook interessant voor u’ terwijl ik die producten nog nooit gezocht, gekocht of gebruikt heb?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Van anoniem naar gepersonaliseerd naar anoniem gepersonaliseerd

22 maart 2018, 4 min leestijd

Ontwikkelingen in de wereld van ‘customer engagement’ hebben het afgelopen decennium een grote vlucht genomen. Consumenten zijn zich bewuster van wat ze al dan niet willen delen.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Vijf stappen naar nauwkeurige vraagvoorspelling

12 februari 2018, 3 min leestijd

In de zomer is de vraag naar boerenkool minder dan tijdens de winter. Rond carnaval explodeert de vraag naar worstenbroodjes in Brabant. Een simpel voorbeeld. Maar hoe voorspel je vraagfluctuaties?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Hoe maak je data-explosie relevant? Stay connected

21 december 2017, 4 min leestijd

Retailers beschikken over zoveel data, dat ze de klant goed kunnen profileren. De kunst is om die informatie relevant te maken voor je business. Hoe doe je dat? Stay connected.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Hoe maak je de verwachtingen van de klant waar?

24 november 2017, 4 min leestijd

Je klanten hebben geen boodschap aan een ingewikkeld bestelproces, onduidelijke voorraadinformatie of prijsverschillen. Hoe voorkom je dat ze overstappen van leverancier?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Retail 2020 – Onderdeel runshoppers en funshoppers

31 oktober 2017, 4 min leestijd

Funshoppers en runshoppers optimaal bedienen in 2020 vraagt om lef en ondernemerschap. Hoe bedienen retailers runshoppers en funshoppers in 2020? Het antwoord is eenvoudig.

Bekijk het blogbericht