Contact

x

Maintenance manager: dit zijn de uitdagingen

4 december 2018, Nic Pot, 3 min leestijd

Blog - 

Anno 2018 wordt de maintenance manager geconfronteerd met een breed scala aan uitdagingen. Een van die uitdagingen bestaat uit het implementeren van het veel geroemde IoT.

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

19 november 2018, Frank Koppen, 5 min leestijd

Blog - 

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

news blog image

Maintenance manager: dit zijn de uitdagingen

4 december 2018, Nic Pot, 3 min leestijd

Anno 2018 wordt de maintenance manager geconfronteerd met een breed scala aan uitdagingen. Een van die uitdagingen bestaat uit het implementeren van het veel geroemde IoT.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Design Thinking: aan de slag met de ultieme Customer Journey

19 november 2018, 5 min leestijd

Wil je als bedrijf relevant zijn voor consumenten, dan moet je redeneren vanuit de behoefte van de klant. Hoe kan Design Thinking bijdragen aan het realiseren van de ultieme Customer Journey?

Bekijk het blogbericht
news blog image

Are you being Served? In vier stappen van productie naar “as a Service”

4 oktober 2018, 4 min leestijd

Productiebedrijven kunnen zich niet meer uitsluitend richten op het maken en verkopen van producten. Om relevant te blijven richten steeds meer producenten zich op servitization.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Kunnen wij het maken? Ja dat kan!

4 oktober 2018, 3 min leestijd

In mijn vorige blog zei ik het al: ik pas liever voor de ‘u vraagt, wij draaien’ projecten. Ik vind ze niet meer van deze tijd. Een ERP-systeem implementeren en na oplevering de deur achter me dichttrekken: ik geloof er niet in.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Desktop-as-a-Service (DaaS): hoe het werken leuker maakt

1 oktober 2018, 3 min leestijd

Technologie brengt ons ver. Zó ver, dat we er inmiddels van uitgaan dat we altijd en overal soepel aan de slag kunnen. We verwachten dezelfde User Experience, waar we ook aan het werk zijn.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Order fulfillment: doe wat je belooft of bied het beste alternatief

19 september 2018, 6 min leestijd

Bij order fulfillment is het nakomen van de belofte cruciaal. Maar hoe doe je dat? En wat als het niet lukt? Dan moet je zo flexibel zijn dat je direct het beste alternatief voor jou en de klant kunt bieden.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Desktop-as-a-Service (DaaS): alle vragen beantwoord

13 september 2018, 5 min leestijd

De digitale werkomgeving is dé uitvalsbasis voor alle (kantoor)medewerkers. Het is dus belangrijk dat die uitvalsbasis doet wat ‘ie hoort te doen en altijd beschikbaar is.

Bekijk het blogbericht
news blog image

De kortste weg naar tevreden huurders? Een intuïtieve userinterface voor KCC-medewerkers!

10 september 2018, 3 min leestijd

Elke woningcorporatie streeft naar tevreden huurders. Een eenvoudige, intuïtieve userinterface doet daarin wonderen. Hoe dan? Dat schets ik in dit blog.

Bekijk het blogbericht
news blog image

Hoera, we zijn Live!

4 september 2018, 2 min leestijd

Succes moet je vieren. Het wordt zelfs aanbevolen door Kotter, die het in zijn 8-stappen plan voor het succesvol doorvoeren van veranderingen in organisaties op de 6e plaats zette.

Bekijk het blogbericht
news blog image

PIM systeem: one version of the truth – wat betekent dit en wie bepaalt de waarheid?

3 september 2018, 4 min leestijd

Product Informatie Management-systemen (PIM) moeten zorgen voor ‘one version of the truth’ wat betreft commerciële, marketing-, logistieke, functionele en technisch gerelateerde productinformatie.

Bekijk het blogbericht