SAP Cloud for Sales

Verkoopprocessen versnellen

SAP Cloud for Sales verbindt klassieke CRM-functies met een eenvoudige bediening zoals u die kent van sociale netwerken: een intuïtieve interface waarvoor u geen training nodig hebt. Altijd actuele informatie, in de meeste gevallen met slechts één muisklik bereikbaar. En eenvoudige samenwerking en communicatie met uw collega’s, zodat u minder tijd kwijt bent met het zoeken van informatie en met administratie, en u meer tijd overhoudt voor de verkoop.
Verkoopinformatie aanklikken in plaats van zoeken
Ontvang precies die informatie die u op dat moment nodig hebt, zonder gegevensmappen, oude e-mails of agendagegevens te doorzoeken. Want SAP Cloud for Sales stelt alle relevante gegevens contextueel zodanig ter beschikking dat ze in de meeste gevallen met slechts één muisklik bereikbaar zijn. Hebt u zojuist een klant geopend? Met één klik roept u betrokken collega’s op, bekijkt u verstrekte offertes of ontvangt u de belangrijkste kengetallen met betrekking tot de klant. Bewerkt u net een verkoopmogelijkheid? Eén klik en u ontvangt status, relevante productinformatie of prijzen. In een dynamische feed hebt u alle updates en wijzigingen altijd in het oog.


Mobiel werken

SAP Cloud for Sales draait online in de browser. Het maakt dus niets uit of u op kantoor, thuis of bij de klant bent: u kunt altijd alle functies gebruiken, u hebt toegang tot alle gegevens en u bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. En dat met alle eindapparatuur – van smartphone tot laptop of desktop-pc. Voor iPhone, iPad en Blackberry zijn bovendien gratis apps met de belangrijkste functies beschikbaar. Dankzij cache-functies is het natuurlijk ook mogelijk offline te werken.


Collaboration: weten wat de ander doet

SAP Cloud for Sales is ontworpen als ‘Social CRM’. Dat wil zeggen dat u eenvoudig kunt samenwerken met uw netwerk van collega’s, medewerkers en partners en gebruik kunt maken van hun verzamelde kennis. Net als bij sociale netwerken ontvangt u in een feed alle meldingen die voor u relevant zijn: actualisaties van klantgegevens, nieuwe ontwikkelingen bij opportunity’s, bewerkte documenten of posts van uw collega’s. U kunt met uw collega’s expertgroepen instellen, thema’s en personen ‘followen’ of interessante feeds reposten. Zo weet iedere betrokkene wat de ander doet – zonder hinderlijk en omvangrijk e-mailverkeer.


Integratie met Microsoft Outlook etc.

U kunt Microsoft Outlook of Lotus Notes blijven gebruiken als uw e-mail- en agendaprogramma. E-mails, afspraken, taken en contacten worden automatisch en in beide richtingen gesynchroniseerd met SAP Cloud for Sales. Een extra venster in uw e-mailprogramma toont relevante informatie uit SAP Cloud for Sales (zoals contactpersonen of activiteiten), zodat u niet hoeft te schakelen tussen programma’s. Met drag & drop kunt u elementen heen en weer slepen – een afspraak uit de Outlook-agenda bijvoorbeeld direct naar een klantenbestand in SAP Cloud for Sales. De gegevens worden automatisch gesynchroniseerd.


Accounts & opportunity’s beheren

Klanten, contacten, opportunity’s, producten, activiteiten en taken: daar draait alles om in de verkoop. In SAP Cloud for Sales kunt u deze informatie eenvoudig en contextueel oproepen, actualiseren of aanmaken. Een voorbeeld aan de hand van een opportunity: de feed toont u alle invoer, actualisaties en berichten over de geopende opportunity. Dankzij de contextuele koppelingen hebt u directe toegang tot deze gegevens. Ook de eerdere activiteiten, andere betrokken collega’s of relevante producten zijn met slechts één muisklik bereikbaar. Maak een nieuwe taak aan, sleep met drag & drop een nieuw product naar de opportunity of actualiseer de verkoopstatus. Via een feed worden alle betrokken collega’s automatisch en in realtime geïnformeerd. Zo blijven u en uw collega’s altijd op de hoogte.


Analyses: bekijken in plaats van aanmaken

SAP Cloud for Sales is zo ontworpen dat u altijd de meest actuele informatie ontvangt. Dat geldt ook voor de ingebouwde Analytics-functie. Deze stelt kengetallen altijd op basis van de meest recente gegevens ter beschikking in overzichtelijke, interactieve diagrammen. U kunt eenvoudig wisselen tussen weergavevormen, periodes selecteren of KPI’s vergelijken. En dat allemaal ook contextueel – bijvoorbeeld per klant. Zo weet u altijd waar u staat.


 
Probeer SAP Coud For Customer gratis uit

    SAP Coud For Customer Free Trial



    Vraag hier de gratis SAP Cloud for Cutomer proefversie aan.

    Get Selling with SAP Cloud for Customer



    Bekijk hier de video Get Selling with SAP Hybris Cloud for Customer.
    contactpersoon ctac

    Piet Davelaar

    Manager Sales

    +31 (0)6 51 63 46 10

    LinkedIn
    Stuur e-mail

Deze website maakt gebruik van first party cookies waarmee uitsluitend geanonimiseerde gegevens worden verzameld over het gebruik van de website. Ctac maakt hiermee gebruik van de bijdrage die first party analytische cookies kunnen leveren zoals anonieme statistieken en verbetert hiermee het gebruiksgemak van haar website. Ctac deelt deze gegevens niet met derden.