Ctac ondersteunt inloophuis Vicki Brownhuis

’s-Hertogenbosch, 25 januari 2017

Ook dit jaar ondersteunt Business Integrator Ctac een goed doel, aangedragen door een van de medewerkers. Voor 2017 is de keuze gevallen op het Vicki Brownhuis in ’s-Hertogenbosch, een inloophuis voor mensen met kanker, hun naasten en nabestaanden. Gedurende het jaar worden bij Ctac en in samenwerking met het Vicki Brownhuis activiteiten georganiseerd waarvan de opbrengst ten goede komt aan het inloophuis.

Uit cijfers van het KWF blijkt dat één op de drie Nederlanders zelf te maken krijgt met kanker en dat jaarlijks 104.988 Nederlanders de diagnose kanker krijgen. Iedereen die zelf kanker heeft, of waarvan iemand in de naaste omgeving kanker heeft (gehad), kan zonder afspraak binnenlopen in het Vicki Brownhuis. Zij kunnen hier onder meer terecht voor vrijblijvende gesprekken met lotgenoten of een psycholoog, of voor rouwbegeleiding. Daarnaast biedt het Vicki Brownhuis dagelijks activiteiten waar gasten tegen een kleine betaling aan mee kunnen doen. Op het programma staan bijvoorbeeld wandelen, zingen, schilderen, boetseren en het volgen van een kookworkshop.

Jacqueline Crooijmans, directeur van het Vicki Brownhuis: “Zonder de inzet van vrijwilligers en de bijdragen van onze sponsors kunnen wij niet open blijven. Daarom zijn wij blij verrast door de hulp van Ctac. Met het geld dat we ophalen kunnen we onze gasten een ontmoetingsplaats blijven bieden met steun en afleiding en daarmee een positieve bijdrage leveren aan hun levenskwaliteit.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “We zijn trots op onze samenwerking met het oudste inloophuis van Nederland. Wij dragen het Vicki Brownhuis een zeer warm hart toe. De ernst van kanker is bij iedereen bekend, dus het is fijn dat mensen hun verhaal kwijt kunnen op deze informele, gastvrije ontmoetingsplek. Daarnaast zijn we beide in ’s-Hertogenbosch gevestigd en in 2017 bestaan we ook nog eens allebei 25 jaar. Een mooie match dus.”

####

Over Vicki Brownhuis
Het Vicki Brownhuis staat open voor iedereen die met kanker in aanraking komt, of is geweest, voor de partners, kinderen en jongeren, familieleden, nabestaanden en andere betrokkenen. Want kanker heb je niet alleen. Wij hebben en zijn voortdurend bezig met ondersteuning en een programma gericht op alle culturen en herkomsten. In het inloophuis vind je een luisterend oor, voorlichting, contact met lotgenoten, verwendagen, creatieve activiteiten, interessante lezingen en nog veel meer. Het is ook mogelijk om van elke activiteit éénmalig een proefles mee te doen. Het Vicki Brownhuis is van maandag t/m donderdag geopend van 9.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 9.30 tot 13.00 uur. Loop eens binnen voor een kennismaking. Kijk voor de verschillende activiteiten en workshops voor mannen, vrouwen en kinderen op www.vbrownhuis.nl. Of mail naar: info@vbrownhuis.nl of bel naar 073-6148550.

Over Ctac
Als Business Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. De organisatie biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van businessconsultancy, projecten en detachering. Hierbij heeft Ctac ruime ervaring opgebouwd in de sectoren retail, wholesale en manufacturing & real estate.

De organisatie heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat er hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Bij het bedrijf werken per ultimo september 2016 464 medewerkers. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.
Meerendonkweg 11
5216 TZ ’s-Hertogenbosch
5201 AT ’s-Hertogenbosch

Henny Hilgerdenaar – CEO
Douwe van der Werf – CFO
T. 073-692 06 92
E. info@ctac.nl

Geen persberichten meer ontvangen of voorkeuren wijzigen? Klik hier.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte en aboneer je op de maandelijkse nieuwsbrief van Ctac. Eerst een voorbeeld zien? Bekijk eerder verzonden e-Contactueels.

INNOVATIE VOOR BUSINESS & ICT

Het Ctac Flipboard Magazine. Een dagelijks portie inspiratie om sneller en beter te innoveren. Zowel business als IT plukken daar de vruchten van.

VOLG CTAC

CONTACT MET CTAC