Jan van As optimaliseert bedrijfsprocessen met Ctac

’s-Hertogenbosch, 26 april 2017 – Versvishandel Jan van As kiest voor de dienstverlening van Business & Cloud Integrator Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC). De keuze viel op Ctac als dienstverlener vanwege de uitgebreide kennis van het proces en de bewezen gehanteerde projectmethodiek. Als oplossing werd gekozen voor implementatie van Microsoft Dynamics NAV 2017 aangevuld met cTrade, de add-on van Ctac, en Advanced Forms van Quadira. Ctac richt daarnaast de projectomgeving in en traint de medewerkers. Lees het hele persbericht   Download PDF

Gert van de Weerdhof lid raad van commissarissen bij Ctac

Ctac maakt bekend dat de heer Gert van de Weerdhof (51) zal worden voorgedragen voor benoeming als lid van de raad van commissarissen. Lees het hele persbericht   Download PDF

Ctac nominates Gert van de Weerdhof for Supervisory Board

Ctac today announces the nomination of Mr. Gert van de Weerdhof (51) for appointment as a member of Ctac’s Supervisory Board. Lees het hele persbericht   Download PDF

Ctac migreert SAP omgeving van Kemetyl naar de cloud

Partijen breiden jarenlange SAP partnership verder uit

’s-Hertogenbosch, 14 maart 2017

Business en Cloud- Integrator Ctac en Kemetyl breiden hun samenwerking op het gebied van SAP applicaties uit. Ctac zal zorgdragen voor de upgrade en transitie van Kemetyl’s huidige SAP omgeving naar de Ctac Cloud. Kemetyl, producent van reinigings- en onderhoudsproducten voor met name de automotive markt, werkt al een aantal jaren naar volle tevredenheid samen met Ctac op het gebied van SAP. Ctac’s goede reputatie in de markt overtuigde Kemetyl om ook voor de outsourcing van de SAP systemen met Ctac in zee te gaan.
 Lees het hele persbericht

Jaarcijfers 2016: Nettowinst Ctac stijgt in 2016 met 8% Verhoging dividend tot EUR 0,07 per aandeel

Business- en Cloudintegrator Ctac N.V. (Ctac) (Euronext Amsterdam: CTAC) maakt vandaag de jaarcijfers bekend over 2016.

"In 2016 is de opgaande lijn verder gecontinueerd ondanks de nog steeds lastige ICT services markt. Het bedrijfsresultaat is gedaald met ruim EUR 0,3 miljoen naar EUR 3,1 miljoen. Na normalisatie stijgt het bedrijfsresultaat met 8% naar EUR 3,6 miljoen." Lees het hele persbericht   Download PDF

Full-year results 2016: Ctac records 8% rise in net result in 2016 Increases dividend to EUR 0.07 p

Business- and Cloudintegrator Ctac N.V. (Ctac) (Euronext Amsterdam: CTAC) today announces its 2016 full-year results.

“In 2016, we saw the upward line continue despite the fact that the IT services market is still challenging. Ctac’s operating result fell by more than EUR 0.3 million to EUR 3.1 million. However, after adjustment, the operating result rose by 8% to EUR 3.6 million."  Lees het hele persbericht   Download PDF

Ctac ondersteunt inloophuis Vicki Brownhuis

's-Hertogenbosch, 25 januari 2017

Ook dit jaar ondersteunt Business Integrator Ctac een goed doel, aangedragen door een van de medewerkers. Voor 2017 is de keuze gevallen op het Vicki Brownhuis in ’s-Hertogenbosch, een inloophuis voor mensen met kanker, hun naasten en nabestaanden. Gedurende het jaar worden bij Ctac en in samenwerking met het Vicki Brownhuis activiteiten georganiseerd waarvan de opbrengst ten goede komt aan het inloophuis.  Lees het hele persbericht   Download PDF