Ctac lanceert S/4HANA Cloud TDI-platform

Ctac lanceert officieel haar S/4HANA Cloud TDI-platform. Het platform van de innovatieve Total Solution Provider is het eerste S/4HANA TDI-platform in Nederland en België, waarop nu al klanten draaien. Doordat het platform – dat draait op IBM-technologie – gebruik maakt van de schaalvoordelen van de Ctac Cloud, biedt het klanten flexibiliteit in het op- en afschalen van in-memory capaciteit. Bovendien neemt Ctac haar klanten de volledige migratie van de bestaande SAP omgeving naar het nieuwe SAP S/4HANA Enterprise Management uit handen.

Met het S/4HANA TDI-platform is het voor bedrijven mogelijk capaciteit automatisch af te schalen. Daardoor betalen ze dus minder bij eventuele krimp van de business. Dit is iets wat bij de tegenhanger van TDI, de fysieke HANA appliance, minder eenvoudig gaat. Ook op het gebied van exploitatie, beschikbaarheid en uitwijkmogelijkheden biedt het platform meer flexibiliteit en mogelijkheden dan de fysieke appliances. Ctac geeft klanten zelfs de mogelijkheid hun huidige SAP omgeving te migreren naar een near-zero-downtime-oplossing: de nieuwe-generatie businesssuitesoftware van SAP. De Total Solution Provider voert de overstap gefaseerd uit.

“Ons Tailored Datacenter Integration-platform is uiterst flexibel, transparant en schaalbaar”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac. “Met ons Cloud TDI-platform hebben onze klanten geen omkijken meer naar hun cloudmigratie en de overstap naar het vernieuwde S/4HANA Enterprise Management. Dit bespaart tijd en capaciteit. Een groot voordeel voor bijvoorbeeld retailers en e-tailers, voor wie de afgelopen periode rondom de feestdagen een piektijd is geweest. Zij kunnen op korte termijn al profiteren van de on-demand capaciteit uit de Ctac Cloud.”

####

Over Ctac
Ctac helpt, als innovatieve Total Solution Provider, klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, manufacturing, real estate en professional services zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van business consultancy, cloud services en softwareontwikkeling tot diensten als mobility en in-memory computing. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken ultimo september 2015 471 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:

Ctac N.V.
Meerendonkweg 11
5216 TZ ’s-Hertogenbosch
5201 AT ’s-Hertogenbosch
www.ctac.nl

Henny Hilgerdenaar – CEO
Douwe van der Werf – CFO
T. 073-692 06 92
E. info@ctac.nl

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte en aboneer je op de maandelijkse nieuwsbrief van Ctac. Eerst een voorbeeld zien? Bekijk eerder verzonden e-Contactueels.

INNOVATIE VOOR BUSINESS & ICT

Het Ctac Flipboard Magazine. Een dagelijks portie inspiratie om sneller en beter te innoveren. Zowel business als IT plukken daar de vruchten van.

VOLG CTAC

CONTACT MET CTAC