Contact

x

Eindelijk duidelijkheid!

Winst boeken door productclassificatiestandaarden te combineren met een PIM-systeem.

Whitepaper PIM: Eindelijk duidelijkheid!

Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde van Product Information Management (PIM) in. Productinformatie is een belangrijke grondstof voor organisaties die hun klanten optimaal willen bedienen via alle kanalen en uitingen. Dat kan alleen als informatie eenduidig, goed vindbaar en eenvoudig uit te wisselen is. Daarom kiezen steeds meer organisaties voor een PIM-systeem om het tijdrovende en kostbare proces van het verzamelen, verrijken, ordenen en publiceren van productinformatie te stroomlijnen.

Werkt u al met een PIM-systeem?

Mogelijk werkt uw organisatie al met een PIM-systeem of bent u zich aan het oriƫnteren op de aanschaf van een PIM-systeem. Als productmanager, categorymanager of marketingmanager heeft u zich, in welke fase u zich ook bevindt, mogelijk nog niet afgevraagd hoe u het classificeren van producten gaat aanpakken. Kiest u ervoor om zelf alle kenmerken van een product te classificeren of vraagt uw branche om standaard productclassificatie?

In dit whitepaper laten we zien waarom u bij de aanschaf of het gebruik van een PIM-systeem altijd moet overwegen om productclassificatie te standaardiseren. We gaan in op de uitdagingen die u tegenkomt, wat een productclassificatiestandaard is en hoe u snel en eenvoudig de kracht van uw PIM-systeem gebruikt om uw branchespecifieke productinformatie up-to-date te krijgen en te behouden.

Let op! Dit whitepaper kan ervoor zorgen dat uw productinformatie zo goed wordt dat klanten altijd en overal de juiste informatie tot hun beschikking hebben. Laat rechts uw gegevens achter en download de whitepaper.